Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Filipijnengroep 2017 - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Filipijnengroep 2017 - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen...

Door: Maurits en Wim

Blijf op de hoogte en volg Filipijnengroep

12 Juli 2017 | Nederland, Rhenen

Dag allemaal!

Op dit moment zitten wij nog op Hollandse bodem. De spanning groeit... want over twee nachtjes slapen hopen we te vertrekken naar de Filipijnen! De meesten van ons hebben de koffer al voor een gedeelte gevuld.

Nu we toch aan het schrijven zijn kunnen we zeggen dat we een imposant bedrag hebben binnengesleept. Ik dank jullie hartelijk, geweldig! Bedankt voor jullie grote en warme steun. Het bedrag wat we hebben binnengehaald ligt op dit moment rond €8000! Wij zijn hier superblij mee en dankbaar voor.

Dit is onze eerste blog van de filipijnenreis 2017. Met onze blogs willen wij jullie op de hoogte houden tijdens onze reis. Als we een nieuwe blog hebben geschreven ontvangt u automatisch een mail.

Willen jullie met ons meeleven en voor ons bidden?

Wij zijn er klaar voor. Gaat u mee op avontuur?

Hartelijke groet namens het hele team,

Maurits en Wim

• 14 Juli 2017 - 10:31

Judith V Maanen:

Ha Wim en Maurits,

Wens jullie een hele goede reis toe. En een super fijne mooie werkvakantie!!!!
    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en jullie koffer inpakken..

Hartelijke groetjes Judith.

• 16 Juli 2017 - 14:01

H Van Kruistum:

Bijkomstdag vandaag ? Leuke aankomst gehad ?

Filipijnengroep

De Protestantse Gemeente van Rhenen steunt sinds 2014 een project in de Filipijnen. In datzelfde jaar is een groep van tien leden van de protestantse gemeentes van Rhenen daar voor drie weken geweest. Ook dit jaar, 2017, gaat er een groep van dit keer elf personen naar het project daar.

Actief sinds 04 Juli 2017